lördag 13 november 2010

Roger Sandberg på Kalix Konsthall






















Idag har det varit vernissage på Kalix Konsthall, som numera ligger i anslutning till biblioteket. Kalix Konstförening gav ett prominent mottagande och jag känner mig nöjd med hängningen. Vernissagen blev mycket välbesökt trots att det inledningsvis inte kom så många. Presentationen blev uppskattad - jag försökte bjuda på mig själv. Bilderna mottogs med stort intresse. Och jovisst blev det några röda prickar så jag hoppas på en god fortsättning. Tack, Sture och konstföreningen för ett bra jobb!

3 kommentarer:

Lotta Makes Art Konstnär och konstpedagog sa...

Vad roligt att det gick bra Roger!
// Lotta

Gertie sa...

Hej du! Hittade dig via Bodens konstgilles hemsida och även via Kalix konstförenings utskick. Hoppas att det gick bra på vernissagen! Hade själv en
fantastisk vernissage i kalix februari 2009.
Uppskattar ditt formspråk!
Mvh
Gertie

RPainter sa...

Hej Lotta!
Det är bara några dagar kvar nu och jag vet inte hur det har gått efter vernissagedagen. Spännande som vanligt!

Hej Gertie!
Tack för att du uppskattar mitt formspråk. Jag har besökt din hemsida och din blogg. Fantastiskt fina bilder, särskilt vissa vinterbilder. Mycket spännande!
Mvh
Roger